környezet

A résztvevő naplóját a hálózat egyik önkéntese derítette ki

Tartalomjegyzék:

Anonim

Mások naplóinak olvasása csúnya. Mi van, ha a napló a nagyapának tartozik, aki a második világháború alatt élt? Persze, olvassa el!

A hálózat egyik felhasználója bejelentette, hogy megtalálta nagyapja naplóját, és szeretné elolvasni, de a probléma az, hogy a naplót átiratban írják, amely az unokája természetesen nem birtokolja.

Az önkéntes válaszolt a sírásra, aki kissé megérti az átiratot, de nem foglalkozik a fordításokkal ezen a területen. Megismerte a napló fényképeit, de nem sietett segíteni a felhasználót, és kijelentette, hogy a kéziratok fordítása nehéz, könnyebben olvasható és kissé megérthető az ilyen formában írt regényekről vagy vallási szövegekről, és a kézirat dekódolása sok időt és energiát igényel.

Mi volt a naplóban?

A napló apró töredéke alapján, amelyet alább teszünk közzé, benne egy ember a hadseregben töltött életéről beszél. Arról, amit etetnek, mit csinál a katonaság, milyen kapcsolatok alakulnak ki a csapatban, milyen manipulációk zajlanak. A napló egy részét mindazonáltal az önkéntes fordította, aki válaszolt a felhasználó üzenetére.

4/4/41 - szerda

Ez 1941. április 9-re utal.

Balra […] 5:30 villamos vezette […] a fegyvertárolóhoz. 8:00kor érkezett. Szerelje le az összes ruhát, kivéve a cipőt és a kabátot. Legalább 20 helyiséget adott át különböző vizsgákra. A vizsgák 10:00 körül fejeződtek be. […] Okulista, az ENT letette. [Szüksége volt … papírra és cuccra … alkoholban és … pamutban]. Néhányan meglévő betegségek miatt tagadták meg őket, de az orvos megkérdezte tőle, akarnak-e csatlakozni a hadsereghez. Ha igen, akkor jóváhagyja. Néhányan még gyenge látás esetén is hiányoznak, ha szemüvegükkel tudnak olvasni. Egy barátom elvette, hogy több mint 38 font túlsúlyban van. 10 és 4 között jártunk [… ebédünkkel]. [Választottam] a vacsorához …], másoknak csak sertésborda volt. Megettem magam, vacsoráztam. A 620 férfi közül körülbelül 10 volt […], mert elmentünk.

Új felnőtt hajó: alkohol és jó ételek

Kínzott macskaszőr lepedőn: egy tapasztalt tenyésztő javaslatára megszabadult

Az a nő, aki elbűvölte Lev Bi-2-t: új képek a szikla feleségéről

Mindenekelőtt a vizsgák. Számom 27 volt. A Grant táborba 8: 30-kor távoztam az IC-n. Egész vonatunk volt a rendelkezésünkre. 13 óra állva, [és] séta nagyon fáradtam. [Vuksenek] a mi [csomónk] -val, és ő volt a fényképe egy […] újságban.

2014.10.10. - Csütörtök

1941. április 10-én tüntették fel.

11:00 körül érkezett a Grant táborba. Ebéd volt […] marhapörkölttel, és a tányérokat szélére töltöttük. A B-204 laktanyában található, ágyam 22 éves. Nagyon kényelmes. Reggel 2-ig nem tudtam aludni. Reggel 6-kor felébredtem. [Megvan a cég … a jövő]. A 2. osztályra elküldték a […] teszt során 150 ember közül 119. volt. Letette a teszt a hadsereg toborzásához. 45 pontot kapott. Beoltották a [tífusz … mindig] oltást. Aztán etettek egy pulyka.

Vacsora maradványokat adtak. 23:00 előtt távozhattak, de maradtam levelet írni. A kéz kissé megsérült a lövésből. A banda nagy része a városban zajlott ünnepségre, de várniuk kellett a buszra vagy sétálni.

A személyzet emlékként fényképezett. Nem minden nap repülnek ilyen utasok

Eredeti fa- és epoxi-agyagból készült, saját kezűleg készített termikus termékek: mesterkurzus

Meleg kennel parketta hatással: utasítások a gondozó tulajdonosoknak

2014.04.11 - péntek

Ma elmentem a templomba, és [… állandóan álltam]. Egész nap dolgozott: mosott, söpört és tisztított. A legtöbb ösztöndíjat különböző barakkokba helyezték át. Csak 5 voltunk hátra. Más barakkokba mentek az orvosi testülethez. Tojás és pirítós reggelire. Nem vacsoráztam, mert a belek nem működtek megfelelően. Vett hashajtót.

2014.04.12 - szombat

Új emberek Detroitból jelentek meg a laktanyánkon. Tisztították a laktanyakat. Sétáltam egy kicsit. Délután elmentünk Rockfordba és ivottunk egy pohár sört ülni és vacsorázni. Láttam, hogy a cigány Rose Lee előadja a sztriptízét. […] A városban, akkor […]. Visszatért …

13.4.14 - Vasárnap

10:00 Húsvéti vasárnap. Egész nap esett. A barakkban maradtunk. Kártyáztak, 4 dollárt nyertem. 10 képeslapot és egy levelet küldtem.

A lány két átlátszó csíkot hozott a kezébe, és udvarába „rendezte” őket

Hogyan viseljen helyesen maszkot: az orvosok elmagyarázták, hogy miért zavarhatja a szakáll

Száj palacsinta: egy recept Victoria Boni-tól

14.04.14 - hétfő

Grant távozzon a táborból a Shelby táborból 10:10. 17:00 órakor érkezett […] a rakomány szállítására. 8:00 órakor jött St. Louisba. A hálószobában aludt. Éjszaka Kentuckyon és Missouriban haladt át. Tennessee-ben felébredtem. Nagyon dombos Mississippi, nagyon erdős, rengeteg fűrésztelep. Sok [ellenőrzés] a vasút mentén. Shelby táborába érkezett 15: 15-kor.

5/14/51 - kedd

Ez 29 órát vett igénybe. Valamelyik hiba miatt a vonaton nagyon rossz volt az étel. Konzerv kukorica, marhahús, lekvár, sör és [kávé]. A vonaton csak a tájképeket néztük. Az igazi kutatás Shelby táborában volt. A csoport játszik, és teherautók szállítottak minket cégünkhöz. Szállítottuk az I. társaság elszámoló társaságához.

Cégünk elsősorban Wisconsinból és Michiganből származó férfiakból áll. Nagyon kevés Illinois-ból. Párolt marhahús vacsora. [Költözött] a sátorba. 16 négyzet alakú 5 hálószoba.

16.04.14 - Szerda

Palacsinta reggelire, marhahús vacsorára, sonka a csontra vacsorára. Megjelenített taktika és rövid séta. Dugja meg a szar délután. Ez egy jó kis gyakorlat volt. A tábor egyik végétől a másikig vezettem egy hadsereg kamionnal.

A mesterkurzuson megtanultam, hogyan kell főzni vékony hajdina palacsintát élesztővel

Miért volt a legjobb döntés az életemben a 39 éves korban korcsolyázni tanulni

Az 1920-as évek Sydney közelében lévő lakásait sem a nyomkövetők számára lesz könnyű megtalálni

2014.04.17. - Csütörtök

Normál menet és testmozgás. Zabpehely reggelire, marhahús és [sör] vacsorára. Árokásás egész nap.

18.4.14 - péntek

Hallottak a katonai udvariasságról. Üdvözlet [oktatás]. Tojás és a szalonna reggelire. A lábak vizsgálata. […] Halot adtak vacsorára. Délután sok lapátot készített. 3 doboz sört ittunk […].

19.4.19 - szombat

[…] reggel. Egy főőr ellenőrzést végez […] -ben. Nagyon kevés munkát végzett délután. Minden ruhánkat ellenőriztük. Rántotta reggelire. Sonka ebédre és először evett nyers zellert. Sonka a csonton vacsorára. 2 doboz sört ittunk. [… és papír].